ilk yazi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ilk yazi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Aralık 2009 Çarşamba

Benim de blogum oldu!



Uzun suredir cesitli bloglari takip ediyorum. Itiraf etmeliyim ki, iyi bir takipciyim ama iyi bir yorumcu degilim! Cekingen oldugumdan olsa gerek. Bloglari gezerken "acaba ben de yapabilir miyim? yok yok yapamam! yaparim yaa!"  diye bir sure gelgitler yasadim :)   Gokhan'in da destegiyle, denemekte fayda var deyip bir blog sahibi olmaya karar verdim. Insallah ustesinden gelebilirim.
Unutmadan fotograf bana ait, yanlis anlasilma olmasin :)  Eve yakin guzel bir gol var orada cekmistim. 
Simdilik hoscakalin...