keşif etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
keşif etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Aralık 2009 Çarşamba

Aksam Yemegi


Uzun bir aradan sonra Gokhan'la degisik bir sey yapabildik :)  Genelde Gokhan'in islerinin yogunlugundan dolayi evden okula, okuldan eve durumlarindaydik. Yilbasi tatilini firsat bilip aksam yemegine gittik, iyiki de gitmisiz. Kopenhag merkezde guzel bir restoran kesfettik, Ankara Restaurant! Otantik bir ortamdi veee acik bufesi vardi  :)  Restorandan gayet mutlu-mesut ve tabiki de cok doymus olarak ayrildik  :)
Ayrica gorunen eller bana degil Gokhan'a ait  :)

15 Aralık 2009 Salı

Karli bir gunde yazdan manzaralar




 

 
Bugun kar yagdi. Burada (Danimarka) kislar soguk gecer ama pek kar yagmaz, yagsa da yerde kalmaz ayni gun erir. Dort mevsim tam olarak yasanmiyor burada. Cunku biraz kuzeyde kaldigi icin yaz aylari bile serin geciyor. Cok usudugumden olsa gerek, soguk havayi pek sevmiyorum. Ama yagan kari seyretmeyi severim. Disarida kar yagarken yazdan kalma fotograflar paylasmak istedim.
Fotograflar, Gokhan'la yazin yaptigimiz kesiflerden.

9 Aralık 2009 Çarşamba

Benim de blogum oldu!



Uzun suredir cesitli bloglari takip ediyorum. Itiraf etmeliyim ki, iyi bir takipciyim ama iyi bir yorumcu degilim! Cekingen oldugumdan olsa gerek. Bloglari gezerken "acaba ben de yapabilir miyim? yok yok yapamam! yaparim yaa!"  diye bir sure gelgitler yasadim :)   Gokhan'in da destegiyle, denemekte fayda var deyip bir blog sahibi olmaya karar verdim. Insallah ustesinden gelebilirim.
Unutmadan fotograf bana ait, yanlis anlasilma olmasin :)  Eve yakin guzel bir gol var orada cekmistim. 
Simdilik hoscakalin...